Rubriky

neděle 22. září 2013

Trip to Prague

Rok s rokem se sešel a já najednou zjistila, že jsem s přítelem už rok, což mi přijde neuvěřitelné. Už rok?!
Jelikož je to víceméně můj první vztah (tedy snažím se ho za to považovat, bývalý "přítel" mi dost ublížil, takže se pokouším zapomenout...), tak jsem trošku tápala v tom, jak to oslavit, či jestli to vůbec slavit, ale nakonec jsme se vydali do Prahy s původním plánem jít do Mixitu pro nějaké kašičky, potom do obchoďáku a nakonec do paláce knih Luxoru. Jo, jenže to bych to nebyla já, aby to nakonec neskončilo díky mému srabáctví že se ztratíme a zimě venku tak, že jsme vlastně celý den byli zašití na Novém Smíchově. :D Ale bylo to moc fajn, užila jsem si to, jen mi tedy bylo trošku líto přítele, že ho takhle tahám pořád do nějakých obchodů a chudák musel poslouchat moje kecy v Tescu, když jsem se rozplývala nad nabídkou sójových výrobků a tím, že je na každém rohu čokoládové müsli. :D Taky proto se mi nejspíš nejvíc líbilo v Tescu, holt jsem holka z malého města, takový hypermarket u nás nemáme, takže jsem si prostě něco přivézt musela. :) Mám pár výletových fotek, ale hromada je jich nepoužitelná, protože jsme dělali s foťáky blbosti, ale nějaké to jídlo se tu najde. :)

                                             Kuřecí maso s ananasem, arašídy a spoustou zeleniny
Protože jsme celou dobu strávili v nákupáku, tak jsme si zašli s přítelem do čínské restaurace přímo tam. Já si po mém tradičním váhání nad tím co si dát, vybrala tuhle parádu. Můžu jí jen doporučit, mně osobně omáčka chutnala, ale není to pro každého, byla dost sladká díky ananasu. :)

                                              Salát s opečeným kuřecím masem a olivovým olejem
Tenhle salát jsem měla později na večeři a ačkoliv byl celkem dobrý, je mi po něm doteď blbě. Musím to hodit na ten salát, pak jsem totiž měla latté a na to odmítám házet své žaludeční problémy. :D Každopádně příště si dám něco jiného, už jen při pomyšlení na tohle jídlo se mi dělá hůř a to mám jinak saláty moc ráda...

                                                                     Latté v malé milé kavárně
Dřív jsem kafe vůbec neměla ráda, připadala mi jako hnusná tmavá břečka a vůbec jsem nechápala, jak jí někdo může dobrovolně pít a dělat si z toho ještě svůj denní rituál. Ale s přibývajícím časem jsem po dlouhé době přestala mít tak velkou averzi k čemukoliv "zbytečnému" v jídle a když jsem si dala latté, tak jsem mu propadla. Samozřejmě, nejlepší je pěna nahoře!

                                                        Káva z jižní Afriky (pokud se nemýlím)
Tuhle kávu jsem si už nedávala já ale přítel, každopádně musím jí hodnotit velmi kladně, samotná by mi nechutnala, s notnou dávkou cukru a mléka vůbec nebyla špatná a bod navíc získala za to, že voněla po čokoládě. :)
                                                              Pizza chléb se sýrem a oregánem
Jak se najíst dobře a levně v pizzerii? Dejte si pizza chléb, nás to stálo asi 40 korun, množstevně ho bylo stejně jako klasické pizzy a ačkoliv je to úplně jednoduché jídlo, večeře to byla dobrá. A konec konců v jednoduchosti je krása, ne? :)
                                                                            Tesco úlovek
Tohle je můj skrovný nákup v Tescu, ve kterém při výběru vyhrála Dobrá vláknina, kterou jsem si v poslední době dost oblíbila a její kakaovou verzi jsem nikde nemohla najít a druhé müsli v pořadí je sypané od Tesca, o kterém jsem tuším někdy četla u Fitness girl a tak taky putovalo do košíku. Když už jsem byla u té Dobré vlákniny, tak jsem přihodila k nákupu ještě dvě její tyčinky a spolu s nimi cereální tyčinku, kterou jsem si kdysi hojně kupovala. Není nad nostalgii. :)

3 komentáře:

  1. Jéé, na tom lattéčku bych si smlsla. :P
    Je bezva, že jste si udělali takový výlet. Vždycky je třeba nějaké malé odreagování. ;)
    Gratuluji k výročí. Nám už tento rok "táhne" na 5 společných let, takže by to chtělo nějakou velkou party! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrou vlákninu mám moc ráda. Je pravda, že ta kakaová je těžko k sehnání. A kávu jsem také dříve považovala za zbytečnost, něco navíc, dnes si ji ráda dám.

    OdpovědětVymazat
  3. Latté miluju, ale s příchodem podzimu dávám přednost čaji :)

    OdpovědětVymazat