Rubriky

úterý 17. září 2013

Po dlouhé době

... jsem se tu zase objevila. Měla jsem teď menší časovou výluku, která byla způsobena školou, ať chci nebo ne, tak sexta už není rozhodně žádná flákačka, profesoři nám toho nakládají požehnaně a já kolikrát nevím co dřív, takže jsem jednak neměla moc času něco napsat a pokud čas byl, tak jsem ho využila jinak, než psaním článků (protože jsem prostě byla moc líná :D). Mám toho teď kvanta, takže jsem v požehnaném stresu, čemuž se mimo jiné dá přičítat to, že se mi teď dost nedaří s váhou, která pořád nějak zázračně ubývá, ačkoliv bych řekla, že jím víc, než jsem jídávala obvykle. Moje hraniční váha je na 157 centimetrů 43 kilo a já mám momentálně 42 a to ještě po snídani a dopomocí, takže to celkově dělá asi 40 kilo, což je už docela málo, jak jsem tak koukala do tabulek. Momentálně jsem se ale dostala do fáze, kdy už jen nemluvím o tom, jak hrozně chci jíst, ale opravdu se snažím, nicméně to samo o sobě není jednoduché, ale minimálně malé krůčky vpřed dělám, tedy alespoň doufám. :)

Moc se mi teď nedaří odpočívat, ale naštěstí jsem se začala dostávat z kolotoče spát-učit se-učit se-jíst-spát a snažím se trochu si oddechnout, takže na víkend plánuji s přítelem návštěvu Prahy, bude to taková menší oslava našeho prvního společného roku. :) Přes týden jsem nafotila pár fotek, tak se s nimi podělím, nejvíc nadšená jsem z nákupu - koupila jsem si nádherné sáčko, dokonce bylo i v mojí velikosti XS! Jen tedy peněženka zaplakala, ale nelituji toho, je perfektní. :)

1) Mamka nakoupila v Bille levná jablka, která nejsou tak hezká na pohled, ale dají se skvěle zpracovat, tak jsem se pustila do pečení jablečné klasiky - štrůdlu. Zmizel z plechu ještě než vychladl a to, že je slazený stévií, nikdo nepostřehl. :)
2) Mé homemade müsli se skořicí, kešu oříšky a čokoládou s čokoládou a další čokoládou. :)
3) Poprvé jsem pekla něco paleo, tohle jsou něco jako brownies smíchané s buchtou a koláček, je to úžasně kakaové a vláčné, prostě super, někdy přidám recept.
4) Kamarádka měla dnes narozeniny, takže jsem místo klasického kupovaného muffinu se svíčkou, co si dáváme, udělala ne moc zdravé cookies ve stylu medvědích pacek, co se pečou na Vánoce a makronek. Vzhledem k tomu, že kamarádka už nemá ani jednu soudím, že byly dobré. Není lepší pochvala. :D
5) A tady jsem já v tom vychvalovaném sáčku, strašně se mi líbí!
6) Sladkou koláž ukončují muffinky s lentilkami, které se děsně líbily bratrovi, jsou udělané napůl s žitnou moukou a kupodivu jsou pořád nadýchané, nevím čím to.

1 komentář:

  1. Člověk si musí dělat radost, sáčko ti určitě sluší!:) A koukám, že si hezky papáš, takové dobroty!

    OdpovědětVymazat