Rubriky

neděle 1. září 2013

Malé radosti

Poslední zhruba týden na mě padá sem tam pochmurná nálada a aby taky ne, když zítra začíná další školní rok, až jsem si říkala, kde jsou ty dětské chvíle, kdy jsem se po pár týdnech těšila do školy. :D Jenže časy se mění a já už dávno nejsem na prvním stupni, kde jsme se učili o zvířátkách v lese a vrcholem geniality bylo počítání do stovky, místo toho se jdu péct do šestého roku víceletého gymplu a musím zkonstatovat, že je to rok od roku horší a horší. A je to taky způsobeno faktem, že naše třída je nejhorší na škole, takže nám samozřejmě profesoři pěkně zatopili i tím, že máme suverénně nejhorší rozvrh na škole, prošpikovaný příšernými profesory a jediným dnem, kdy nemáme odpoledku. Jo, život je mrcha, tak proč si ho trošku nezpříjemnit? Já se na to vrhla způsobem sněz-co-máš-rád a menším nákupem. :)

                                                                            Mix maxi dobrot
U nás ve městě není DMko, takže na nákup mých milovaných proteinových tyčinek chodím do Rossmanna a dobře dělám, dokonce jsem konečně sehnala i čokoládovou!
Občas do DM ale zavítáním, nicméně jejich proteinovky mě tolik nezaujaly, jelikož jsou jednak dražší, méně mi chutnají a po delším nošení v tašce se rozplácnou a nejdou kultivovaně jíst, takže vypadám jako větší čuně než obvykle. :D
Včera se vrátila starší sestra z Tunisu a dovezla nám úžasné tamní karamelky. Jak jinak, nejlepší je pro mě ta čokoládová. :)
Na posledním obrázku jsou famózní Cornies do Racia, které určitě znáte. Nejúžasnější na nich je to, že čokoládová poleva je opravdu z dobré čokolády, žádný obarvený a přislazený tuk, ale mňamózní hořká čokoláda. Jak by tohle někomu mohlo nechutnat?

                                                                          Máme rádi tuňáka
Jsem teď v restauracích pečená vařená a abych měla nějakou změnu, tak jsem si místo kuřecího masa vybrala k večeři nějakou tu rybku a byla moc dobrá, žádný drcený blivajz, co se kolikrát prodávají v konzervách pro lidi, ačkoliv by to nejedla ani kočka. Jen jsem tedy po jídle byla dost přecpaná, byla toho hora a bylo to tak dobré, že jsem to prostě nemohla nechat. Nehledě na to, že jsem to platila já, takže žádné odmlouvání, nevstaneš od stolu, dokud to nesníš! :D

                                                                          Kuskusová variace
Tahle krásná veliká hromádka kuskusu byla plná sušených rajčat, jarní zeleninky, oregána a kuřecího masa, posypaná moc dobrým parmazánem, který celý oběd krásně dotvářel a podtrhoval chuť koření, které jsem nerozpoznala, ale bylo dost zajímavé. Hora mého oblíbeného kuskusu byla nicméně tak velká, že jsem na ní nestačila, ale samozřejmě jsem vyjedla všechno maso a sušená rajčata, to bych jinak nebyla já. :D


                                                          Dušená zelenina s bylinkovým máslem
Po dlouhé době jsem měla v puse brokolici a fazolové lusky  a musím říct, že mě tahle zelenina příliš neoslovila, nejsem až tak velký fanda těchto druhů, nicméně tam byla baby karotka, hrášek a květák, takže jsem si ve výsledku docela dobře pochutnala, nicméně si dám od brokolice a zelených háďat na chvilku pokoj. :)

1 komentář:

  1. No, máš to moc krásné.
    Proteinovky z Rossmannu mi moc chutnají, ale už si je nekupuju. Vhodné byly, když jsem jela např. někam na cestu, nebo jsem ve městě nutně potřebovala něčím utěšit žaludek.
    Ve škole to snad zvládneš, i když máte katastrofální rozvrh. ;)

    OdpovědětVymazat